Servisas

Tik asmeniškas servisas yra geras servisas - STIHL ir VIKING garantinis aptarnavimas


Jūsų serviso partneris „PARKŲ TECHNIKA“ yra geriausias pasirinkimas, kai jums reikia kvalifikuoto patarimo, nuorodų ir aptarnavimo. Mes jums padėsime, renkantis jūsų poreikiams optimaliai tinkantį įrenginį, duosime vertingų patarimų apie teisingą naudojimą ir pasiūlysime profesionalų aptarnavimą. Visi mūsų parduoti prietaisai džiugins jus ilgus metus.

Mes esame:

  • Autorizuotas STIHL prekybos atstovas
  • Autorizuoti STIHL, VIKING ir BRIGGS & STRATTON servisai

 

Parduotuvių ir servisų adresai:


„Parkų technika“ Kaunas

Raudondvario pl. 76, LT-47182, Kaunas,
Serviso tel. nr.: +370 611 55255

Darbo laikas
I – V: 08:00-18:00
VI: 09:00-14:00

„Parkų technika“ Vilnius

Vytenio g. 14, LT-03229, Vilnius,
Serviso tel. nr.: +370 657 52553

Darbo laikas
I – V: 09:00-18:00
VI: 09:00-14:00


Keletas priežasčių, kodėl verta rinktis mus:

  • Servise ir parduotuvėje dirba kvalifikuoti ir ilgametę patirtį turintys specialistai;
  • Asmeniškas santykis su klientu;
  • Servisas ir parduotuvė yra vienoje lengvai automobiliu ir viešuoju transportu pasiekiamoje vietoje;
  • Tai Jūsų pirmasis įrankis? Išmokysime juo teisingai naudotis ir teiksime nuolatines konsultacijas;
  • Net jei jūsų prietaisas sugestų, remontui naudosime tik originalias STIHL ir VIKING atsargines detales, kurios prisidės prie jūsų įrankio galios, saugumo ir ilgaamžiškumo;
  • Sandėlyje turime daug originalių atsarginių detalių tam, kad įrankių servisas butų atliktas greitai ir kokybiškai;
  • Jei detalės neturime sandėlyje, visuomet ją užsakysime ir pristatysime per trumpiausią laikotarpį;
  • Laikomės visų saugos reikalavimų;
  • Rūšiuojame atliekas ir jas pristatome surinkimo punktams – esame draugiški aplinkai.


Garantija ir įstatymuose numatytos teisės dėl gaminių su defektais

  • Visoms užsakytoms prekėms taikomos įstatymuose numatytos teisės dėl gaminių su defektais. Be to, visiems STIHL ir VIKING prekių ženklų gaminiams taikomos STIHL Vertriebszentrale AG & Co. KG garantijos sąlygos.
  • Tų prekių, kurioms yra suteikiama gamintojo garantija, terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.
  • Garantinis aptarnavimas teikiamas UAB „PARKŲ TECHNIKA“ parduotuvėse: Kaune, Vilniuje ir visose STIHL pardavimo vietose Lietuvos Respublikos teritorijoje.
  • Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.
  • Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ir prekės naudojimo instrukcijoje.
  • Pristatant prekę į garantinį centrą, būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, prekės pirkimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą, jei tokia buvo išrašyta), kuri kartu yra ir prekės garantinis talonas. Prekė turi būti pristatyta pilnos komplektacijos – t.y. tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (turi būti pateikiama prekė ir jos maitinimo šaltinis).


Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į servisą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • pakeistoms prekėms garantijos sąlygos skaičiuojamos nuo pirmos prekės įsigyjimo datos.

Jeigu turite klausimų susijusių su garantiniu ir pogarantiniu servisu susisiekite su PARKŲ TECHNIKA darbuotojais:

Tel. +370 614 11811

El. paštas: pagalba@parkutechnika.lt